Glassig frukost

Dagen började inte riktigt som planerat, men det känns okej. 
 
Jag är ledig och ska plugga hela dagen (ja, idag också) och tänkte att jag skulle gå upp tidigt och hinna riva av ett gympass innan ddet var dags att dyka ner i böckerna. Men när klockan ringde gick det inte. Så planerna har formulerats om. 
 
Jag sparar gymmet till senare idag och sitter nu och äter frukost och tittar på nyhetsmorgon. Turkiskyoghurt, utrört med en skvätt grädde toppat med frusen mango, frusna blåbär, mandlar och solrosfrön. smakar nästan som glass efter att man rört ihop det och allt fryser till lite. 
 
 

Så för att nu motivera mig till att plugga ordentligt idag har jag satt upp ett mål med hur mycket jag ska hinna innan gy met. Så nu är det bara att köra på. Ska bara äta upp först. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer