En plan

Jag har nu landat i vardagen med en duns och är alltså hemma i Lund igen. Om 10 minuter ska jag bege mig till jobbet. Morgonen har spenderats här, framför datorn ed två koppar kaffe och planerane. funderande. Hur ska jag göra för att känna att jag är tillbaka och för att komma ini rutinerna igen. Hur ska jag göra för att känna mig så stark som jag innerst inne vet att jag är? Jag har satt ihop en pla. Berättar mer senare. 
 
Igår fick jag till 2 km löpning, barfota i ett svep utan att stanna. Utöver det har det stickats en hel del. 
1 emma:

skriven

tänkte köpa en sån sportbh.. men tänkte att den kanske inte håller brösten på plats? Är den stadig och stabil :)?

Svar: Riktigt bra stöd faktiskt. Men relativt små i storlekarna.
Josefin Sjöberg

2 Emma:

skriven

okej? Vad har du normalt för bh storlek och vad har du för stl i den sport bhn?

Kan vara på gränsen för mig kanske .. ? Finns ju både fördelar och nackdelar med stora bröst... :/

Svar: Brukar ligga på 75C eller 75 D... i sporttoppar brukar jag ha S, så köpte det i denna också, men det var riktigt tight i början. Efter några gånger passar den dock bra.
Josefin Sjöberg

3 emma:

skriven

okey.. jag har normalt 70G ... tror de är bäst med L ?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer