Loka Old School

Jag är väl antagligen sist att testa, men igår på lunchen såg jag att de hade extrapris på lokas Old school smaker inne på Hemköp, så jag köpte en av varje. Jag har nu testat det och min åsikt är väl mest att det är lite roligt. Vem kommer på att smaksätta vatten med choklad? Eller jordgubbsglass för den delen. Det var spännande.

Men nej, jag gillar nog de traditionella fruktsmakerna mer.

1 Sara:

skriven

Vilken gillade du mest?

Svar: tror lemonpie var godast, men att chokladen var mest spännande..
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer