Läskigt

Idag är en sån där vuxen dag. Vilodag från träningen. Kaffe till frukost. Pendla till Landskrona. Det är där jag är nu. Här blir det Exjobb hela dagen för att sedan på något sätt ta mig till malmö där jag ikväll ska gå på ÅFs rekryteringskväll. Vet inte om det egentligen är något som direkt riktar sig till mig och min specifika utbildning, men känner att det är ett bra och nyttigt första steg. Ett steg i attförstå att jag faktiskt behöver börja engagera mig i att söka jobb. Jag ska trots allt ta examen i september om allt går som det ska. 
 
1 Erika:

skriven

Vad är oddsen att jag följer din blogg och har tillhört ÅF? Satt med de i gamla byggnaden och vi har tillhört dom innan och hette ÅF-kontroll =) Kul. Ha så kul ikväll =)

Svar: haha, världen är väl liten helt enkelt ;)
Josefin Sjöberg

2 Erika:

skriven

Haha ja verkligen, ännu mindre av att du är i Landskrona där jag bor ;-P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer