Fräsiga skor

På grund av en punktering och alldeles för mycket plugg som behöver göras klart idag blir det ingen fotbollsträning för mig. Har dock hunnit promenera lite i mina nya löparskor idag, mest för att känna på det. Är RIKTIGT nöjd.
 
 
Visst ser de snabba ut?
1 Hanna:

skriven

Åh, ett par såna är på väg hem till mig! Ligger nog redan på ica och väntar! :)

Svar: är så gryyymt sköna!
Josefin Sjöberg

2 Malin Jönsson:

skriven

Dem ser riktigt snabba ut! ;) Snygga också för den delen. :)

Svar: eller hur :) ska försöka ta å provspringa de i veckan så får vi se hur snabba de egentligen är ;)
Josefin Sjöberg

3 lisa:

skriven

Kul att det blev bra!

4 Pierre:

skriven

Oh, ett par Asics. Vilken modell?

Svar: Nimbus 14. asics is the shit! ;)
Josefin Sjöberg

5 kaffehörnan:

skriven

Nice färg på skorna

Svar: Eller hur, en riktig färgklick ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer