Äggmackor och bubbelvatten

Vilodag från träningen idag, men långt ifrån vilodag från livet. Det har varit en kämpig dag på exjobbet, saker går inte helt enligt plan. Eller jo, det gör de, men de tar längre tid än planerat. 
 
Nu är jag hur som helst hemma, har ett göttigt mellanmål i magen. Det tillsammans med en halvliter vatten var väldbehövligt då humöret börjat sjunka rejält och huvudvärken börjat sätta i. 2 äggmackor med kaviar, en halv grape och en portionsförpackning med Skyr (Hallon och granatäpple) så är jag nu en betydligt trevligare människa. Tur är väl det eftersom att jag inom en timme ska möta upp en kompis nere på stan och käka för att sedan åka vidare till Malmö Arena och titta på Eddie Izzard med jobbet. 
 
Eftermiddagens mellanmål
 
Hoppas ni får en trevlig tisdagkväll, det tänker jag. 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer