Leverans från Nelly

Idag fick jag paket från Nelly. Det piggade upp sjuklingen lite och efter några timmar i horisontalläge i soffan var det dags att fot innehållet. Vet inte om jag ska behålla båda klänningarna... vad tycker ni? (Bortse från mitt osminkade febriga ansikte)
 
 
 
EDIT: Den undre (rosa) klänningen är nu återskickad. Mötte inte va jag förväntade mig varken i färg, kvalitet eller passform. Bättre att spara de pengarna till något som känns 100%. Men den röda behåller jag definitivt.
1 Erika:

skriven

Båda två är jättefina och klär dig. Jag fastnade helt för den översta, drömklänning

Svar: Tack :) Jag gillar också den översta bäst. får nog fundera lite till på den andra... Känns inte klockren...
Josefin Sjöberg

2 Lisa:

skriven

den översta - tiopoängare på dig, du är så SNYGG!

Svar: None
Josefin Sjöberg

3 Petra Lundström:

skriven

Snygga klänningar!!:)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer