Kata beach

Som jag skrev på facebook igårkväll: "Nu har jag bestämt oss".
 
Jag och pågen har länge pratat om att vi ska resa någonstans om inte allt för lång tid. Men det har hela tiden blivit att vi skjutit upp det på grund av pengabrist eller tidsbrist. Men sen nu helt plötsligt öppnade sig ett fönster och vi har tid. Så med största sannolikhet åker vi till thailand och phuket (Kata beach) den första januari. Jag längtar redan så jag håller på att spricka! 

Vi har fortfarande inte bokat resan, mest för att jag ska lära mig att inte allt måste ske nu nu nu, och för att hinna tänka efter och lösa lite praktiska saker (så som hundvakt). Men med största sannolikhet bokar vi i nästa vecka. Vi kommer bo på hotellet på bilderna under och som sagt, jag längtar så!
 
Så nu vill jag ha era bästa tips! Vad bör man se och göra?!
 
Bilder hämtade från hotellets hemsida www.kataseabreeze.com
 
Som ni ser har hotellet gym, vilket jag definitivt ska utnyttja. Och nu är det ju lätt att sätta vilket datum som är nästa mål att vara i bättre form än någonsin, 1 januari!
1 Emma B.:

skriven

Guuud jag vill också dit! Inte lite avis. :P Dock ska jag till Malaga 23 dec till 3 jan iaf. :) Lite varmare än sverige förhoppningsvis.

Svar: Malaga är ju verkligen inte helt fel det heller ;) Blir så himla skönt att avbryta vintermörkret!!
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer