Värdelöst

Dagens träning var planerad till ett gympass och en fotbollsträning. Men redan imorse bestämde jag mig för att hoppa över gymmet för att få ihop tiden. Har en tenta om drygt tvåveckor och har en hel del att plugga inför det. Så närjag då kom till fotbollsträningen och den inte riktigt kom igång, jag blev seg och kall och inget gick rätt, då blev jag bara bitter och stressad. Stressadöver tankar på allt jag kunnat göra med de 2½ timmarna jag spenderade på en meningslös fotbollsträning...
 
Men jag rörde ju lite på mig i alla fall och ja... bättre lycka nästa gång helt enkelt. Nu blir det sova så jag orkar jobba imorgon.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer