Söndagmorgon

Det blev lite sovmorgon idag och när jag väl orkade mig upp och ut på promenad med hunden kunde jag tydligt känna av helgens grävande. Det molar i hela ryggen, framförallt runt skuldrorna. Härlig träningsvärk på precis lagom nivå. Sådär så att man känner att man arbetat, men utan att det gör ont. 
 
Nu sitter jag och samlar kraft med en kopp kaffe fraför TVn för att ta tag i plugget igen. Det har varit allt för lite av den varan nu i helgen, men det har varit trvligt och så värt det. Har ju trots allt nästan en vecka kvar till tentan. 
 
När grävandet var klart i fredags spelade vi Settlers och igårkväll blev det ett stort glas vin, det hade jag förstjänat.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer