Morgonpromenad

När jag väl lyckas släpa mig upp ur sängen i morse tog jag ut hunden på en liten morgonpromenad. Jag gick förbi en buska med de färgladaste höstlöven och jag började direkt gräma mig över att jag itne hade med mig kameran. Men å andra sidan var det inte alls långt från huset, så när jag kom in satte jag på en kanna kaffe och i väntan på att det skulle bli klart högg jag kameran och gick ut igen. Efter lite pillande och trixande har jag nu en bild jag faktiskt är ganska stolt över. 
 
 
Luften ute är även den perfekt och jag blev riktigt sugen på en löprunda. Men jag måste låta vaderna vila, så jag får nog nöja mig med ett corepass ikväll. Och så ska det ju bakas. Vi får väl se vad jag lyckas trolla ihop ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer