Mellanmål

Nu itter jag på föreläsning i skolan. På måndagar och tisdagar har jag fyra timmars föreläsning mellan 13 och 17 och jag märkte under gårdagen hur min mage kurrade som aldrig förr. Därför har jag förberett med en lite lyxig fika i form av tunnbröd med kalkon och gurka. Till det min termosmugg med kaffe.
 
 
Nu borde jag ju klara eftermiddagn tycker jag.
1 Pierre:

skriven

Kan rekommendera C & H Commuter Mug från Primus. Ska finnas hos Naturkompaniet. Den är av stål och finns nog i svart, röd och vit om det är viktigt. =) Den håller kaffet varmt väldigt länge och effektivt, efter 6 timmar är kaffet fortfarande hett.

Svar: Min termosmugg är jättebra, så det är inga problem. kaffekokaren däremot verkar ha tappat förmågan att värma kaffet vid tillverkning, så det smakar skit.... Och SÅ bra är inte muggen att kaffet blir varmare än när man häller i det.
Josefin Sjöberg

2 Pierre:

skriven

Dags för ny kaffebryggare? Kan rekommendera moccamaster ;) Finns i Rosa numera också.. lär väl pågen gilla!

Svar: Tänkte att det är en bra julklapp att önska sig... sen insåg jag... hur ska jag stå ut utan kaffe till dess?
Josefin Sjöberg

3 Nicolina Jarl:

skriven

åååh, så gott det ser ut med tunnbrödsrulle! Brukade äta sådan innan, tills jag insåg att jag verkligen behövde sluta äta sånt "skit"! Men någon dag ska jag ta och unna mig en sådan! :)

Svar: SAmma här, men någon gång ibland skadar de ju inte. och det är ju inte så onyttigt i sig, om man inte baserar kosten på det.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer