Kvällssnack

Detta gjorde jag igår med inspiration från Emmas blogg. Igårkväll när jag satt och tittade på solsidan med pågen blev mitt godissug väldigt stort, men suget efter att gå utanför dörren var väldigt litet. Så "man tager vad man haver" tänkte jag. 
 
Vispade upp 3 äggvitor, vände i kakao, vaniljproteinpulver och stevia. La upp i glas och ställde någon imnt i frysen. Under tiden vispade jag grädde och värmde hallon. Mumsigt värre.
 
 
Nu ska jag bege mig till skolan för att påbörja tentaplugget. Visst, tentan är inte förrän om två veckor, men det är mycket som ska hinnas med till dess. 
1 Emma B.:

skriven

Kul att du också prova de! :D Att toppa med grädde ska nog jag också prova någon dag när jag vill lyxa till det. :)

Svar: Det gav rätt mkt för smaken att ha i vaniljprotein också :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer