Grå lördag

Jag och pågen har infört en ny lördagstradition i form av städlördagar. Men just idag lämnas jag hemma under dagen till förmån för pågens skolprojekt och får därmed sköta städningen själv. Vi får väl se hur utförligt det blir. Kan hända att jag byter ut städningen mot min planerade löprunda. 
 
Vädret idag är dock grått och blött, men varför skulle det stoppa mig? Jag har nya hörlurar som skall invigas och jag ska testa springa utan kompressionsstrumpor i ett försök att få vaderna att bli lite gladare. 
 
Grå dag idag, så tr en bild från en finare dag.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer