Godmorgon Fredag

Med dessa orden slevar jag i mig det sista av gröten och beger mig till skolan för en förmiddag med seriöst  plugg.
 
1 Patrik:

skriven

Trillade in på din blogg för några dagar sedan och tyckte den verkade bra och inspirerande, så jag tänker nog fortsätta läsa den.

Den där texten stämmer bra :) Undrar varför det alltid är så svårt att få tummen ur och börja just när det gäller studierelaterade saker? För mig känns det som att det alltid blir i sista minuten, men samtidigt presterar jag bäst när det är lite lagom tidspress.

Svar: Hej! Kul att du trivs här :) Men visst är det så, inget blir bättre eller lättare av att skjuta upp det.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer