Fredagsmys

Ja, jag vet, det är måndag, men vi har fredagsmys ändå. Vardagslyx kan man kanske också kalla det?! Då Pågen skrivit sin enda tenta för denna tentavecka och jag har jobbat mitt enda jobbpass tar vi helg nu, såhär på en måndag. Visst, pågen ska jobba resten av veckan och jag plugga. Men det är ändå lite helg-feeling. Så nu är det mys på hög nivå.
 
Tycker ni jag dricker vin för ofta? Det blir lätt så om man jobbar på systemet och inte har någon självdiciplin
1 Anonym:

skriven

Kan man inte få lite tips på schyssta viner då? Eller bara en snabb bedömning för avslutad falska =)

2 Anonym:

skriven

Skulle man inte kunna få vin tips? Eller bara en snabb bedömning vid avslutad flaska =)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer