Fredag

Det är fredagkväll. Dagen har bjudit på jobb, jobb och jobb. Vi har varit underbamannade och med orutinerad personal (bland annat jag). Men som tur är har jag haft världens bästa påg väntades hemma som fixade en plockmiddag med oliver, ostar, seranoskinka, avokado med creme fraiche och kaviar, och melon. 
 
Denna njöts med en flaska vin framför X-faktor och med hund och påg närmst till hands. Snart blir det till att titta på hitta nemo i sängen tills jag somnar för att imorgon ta nya tag. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer