Före-frukost-löpning

Det blev ingenting med löpningen igår heller. När jag väl kom hem la jag mig i soffan under täcket och tittade på TV.  Där och då bestämde jag mig för att det var helt okej med en vilodag. Efter det hade jag sedan fullt upp hela kvällen med matlaging till ett gäng på skolan som lagade saker i kårhuset och sedan blev det öl och chips framför fotbollen resten av kvällen. (Jag antar att jag nte behöver säga OJ vilken match och wow vilken bragd)
 
Det var nog precis vad jag behövde i kombination med en sovmorgon, för imorse gick jag upp och tog med hunden ut på en löprunda. Jag sprang 3 km med honom med de sedvanliga kisspauserna, sedan lämnade jag in honom i lägenheten och sprang en dryg kilometer till i lite högre tempo. 
 
 
Så nu blir det en timmes plugg innan sushi-lunch med en vän, för att sedan fortsätta plugga. Ska bli så skönt efter nästa lördag när denna tenta är över... 
 
 
1 LINNÉA DAHLGREN:

skriven

yey precis utanför mig ;)

2 JHH:

skriven

matchen var grym! JAg såg den rätta delen (de sista minuterna då de två sista målen kom. gryyyymt

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer