Veckans träning

Sjukdom i slutet av veckan gjorde at jag itne fick riktigt den avslutning jag tänkt mig, men det blev trots allt en del träning i början av veckan. Så vi summerar lite nu då.
 
Måndag: 90 min fotboll
Tisdag: Löpning 5 km
Onsdag: Gym axlar
Torsdag: Vila
Fredag: Magcirkel
Lördag: Löpning 3 km
Söndag: Sjuk
 
Så det var mitt planerade styrkepass på söndagen som försvann den veckan, men även min träning idag och imorgon. Antagligen tvingar jag mig till vila på onsdag också. Bättre att vila en dag längre än en för lite, men det knns jäkligt trist. 
 
Nu är det 53 pass kvar till nyår och dagarna börjar försvinna för mig. Men jag SKA klara det. Får bli några dubbelpass de kommande veckorna för att skrapa ihop till tillräckligt många vilodagar. Kanske även lägga in lite lågintensiv träning så som yoga. Jag klurar vidare och planerar. 
1 Karin:

skriven

Vilken bra vecka:)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer