Passande....

Om ni undrar vart jag håller hus idag så har jag en lång dejt som ännu inte riktigt är lver än. En dejt med vinterkräkis och porslinsguden.

1 Patrik:

skriven

Aha, det var där du var... Får hoppas vinterkräkisen går över snabbt då.

2 lisa:

skriven

Det händer inte om man äter sin dagliga dos av Reuteri!
Stackars dig, jag tycker synd om dig trots det!
Krya på dig! Kram!

3 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Fy! Krya på dig!!

Svar: Tack:)
Josefin Sjöberg

4 Erika:

skriven

Din stackare! Krya på dig!

Svar: Tack :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer