Morgonaktiviteter

Idag är en sådan dag som kommer gå i ett med knappt någon tid för att stanna och tänka. Det började redan i morse med att jag var tvungen att ta mg ner till spexets förråd för att hämta lite saker som skulle lämnas på skolan. Jag tog tillfället i akt och fick in lite transportlöpning. 3.2 km ner till förrådet, lite klättring i förrådet, promenad med tung last upp till skolan och sedan 2.2 km löpning hem. 
 
Så det blev alltså 5.4 km löpning med en proteinshake i magen och väl hemma har jag nu fått i mig turkisk yoghurt och frysta bär och sitter och sippar kaffe. Försöker samla mig för att plugga en dryg timme innan det är dags att sticka till skolan igen för veckans andra 4-timmars föreläsning
 
Däckad i soffan efter morgonens aktiviteter med världens bästa sällskap
 
Jag har ju tidigare flera gånger uttryckt hur jobbigt jag tycker det är med morgonträning. Men jag har hittat knepet nu. Det gäller att jag inte har brottom till något direkt efter och att jag har någonting i magen. Behöver inte vara en hel frukost, hellre något lite lättare. Då funkar en proteinshake hur bra som helst. Jag tror banne mig att det blir ett morgonpass imorgon också.
1 Patrik :

skriven

Gillar bilden, bra komposition på något sätt. Skönhet, färg, husdjur, symeri, skärpedjup osv...

2 Felle:

skriven

Ja jag vill med och gymma! Men du tränar på actic va? Har de nåt prova på där eller vad kostar det att gymma en gång?

Svar: Du jag vet faktiskt inte....
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer