Kaffebrist

I morse tyckte jag att jag förtjänade sovmorgon. Det tyckte iinte min hund. Så det blev att dra på sig kläderna och släpa sig ut tidigare än tänkt. Vl ute var det skönt med frisk luft och lite solsken. Hela rundan gick jag och såg fram emot mitt kaffe jag skulle fixa när jag väl kom hem. 
 
Somjag nämnt tidigare mår min kaffekokare inte så bra, den värmer inte vatnet som det ska. Så jag kom på den brillianta idén att jag kunde koka vattnet i vattenkokaren innan jag hällde det i kaffekokaren. Tanken var god, men det gick inte så bra. Kaffet smakade plast. Så nu sitter jag här med kaffebrist i kroppen... Typiskt.
 
Återanvänd bild från 2011
1 Lisbet:

skriven

Hej fantastiska kvinna.
Jag trillade in av en ren slump. Har nu läst av allt du skriver och blev kvar lite för länge. Härlig blandning med recept, träning och med glimt i ögat.

Kanske du vill skreva ett inlägg hos mig sedan?

Jag har 8 stycken HälsoBlad som du får en gång i veckan på min sida. De är gratis så passa på. Kommer senare ut med en gratis app om hälsa vid årsskiftet.

Svar: Ojoj, tack så väldigt mycket. Din kommentar värmer verkligen. Alltid roligt när någon uppskattar det man skriver :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer