I love

När jag först såg den här utmaningen på någon av de bloggar jag läser tänkte jag:" näe, det ska jag inte vara med på. Bara ett sätt att försöka lyfta statistiken på sin bogg"  Men ja, det var ju innan underbara Emma länkade mig som en av hennes fem favoriter. Det värmer väldigt mycket och jag tänkte att om jag kan få ge samma känsla som jag fick när jag såg det, till någon av mina favoritbloggare så är det kanske inte så dumt? Och att dela med sig av lästips till er läsare är ju inte heller helt fel.
 
 

 

* * *

Reglerna för denna utmärkelsen är: Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg. 

* * *

 

Många av de jag vill länka till har med största sannolikhet redan fått en länk då detta redan florerat ett ag i bloggvärlden, me vi kör på så får vi se.

 

Maria Jag följer hennes blogg med förtjusning och har gjort sedan i somras. Det är mycket som gör att jag känner igen mig själv och dessutom har hon mycket intressant att säga.

 

Skam den som ger sig En ganska nyblogg om en kille med en förkärlek för knäppa utmaningar, så som att göra 3 svenska klassiker, genomföra Ironmans (säger man så i plural?) och nu senast dillar han om en viking. 

 

Fanny Tjejen publicera det ena makalösa receptet efter det andra. Jag har fortfarande hur mycket som helst jag ska testa och när hon släpper sin kokbok ska jag stå först i kön, det är ett som är säkert.

 

Jag tror jag håller där då de övriga jag vill läga till vet jag redan fått nomineringen. Som ni kanske vet brukar jag då och då tipsa om imna favoritbloggar, se kategorin "bloggkunskap" för att se tidigare tips.

 

 

 

1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Men Josefin din toka! :-D Vad glad jag blir :-D Tusen tack för det, made my day! Ska såklart länka vidare, jag hade ju gärna länkat tillbaka till dig men är spelets regler så att man inte får det..? Jag är ju så dålig på sånt här... :-P

Svar: jag vet inte, men jag tänkte att det kommer ju aldrig ta slut om man bara länkar i cirklar hela tiden :P
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer