Frustration

Nu är jag frustrerad. Min hals är konstig och hela systemet är fullt av slem.Så ja, min helglöpning blev inställd denna veckan också. Jag tänkte att jag kan passa på att plugga lite och få klart den sista av mina inlämningsuppgifter i en kurs jag läste förra terminen men bara har skjutit upp. Jag har nu sittit i över en timme och inte kommit någonstans. Så Jag bestämde mig för att istället skriva en rapport som visar att jag förstått hur jag ska göra, men att jag inte kan få fram informationen jag behöver för att lösa uppgiften. 
 
Men jag hatar att inte kunna slutföra saker. Jag vill inte behöva lämna in något ofullständigt... Men det är bara att kämpa vidare.... Ska sitta en två timmar till nu innan det bär iväg för att spela fotboll. 
 
1 Patrik :

skriven

Trist när halsen inte vill som du vill. Fast det kanske finns ett samband med ditt mål med ökad träning? Tycker det verkar finnas ett samband om man läser många träningsbloggar och någon sätter mål att köra lite hårdare under en period. Brukar bli trassel med hälsan, förkylning och så. Eller så är jag helt ute och cyklar :)

Hoppas du får till uppgiften så du kan lämna in något bra!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer