Exjobbsletande

Halsen är fortfarande inte bra, men den är lite bättre än igårkväll. Under eftermiddagen igår kom febern tillbaka och kvällen spenderades i soffan ganska ynklig. Jag kan verklgien inte hantera att vara sjuk.
 
Men idag funkar det bara inte att vara sjuk, så febern har pressats undan och enbart halsont är kvar. Idag är det Arbetsmarknadsmässa på LTH och jag har under förmiddagen gått och pratat med företagsrepresentanter.Just nu letar jag exjobb för fullt och det känns som att det åtminstone går framåt. 
 
Nu sitter jag hemma och äter lunch för att senare i eftermiddag gå på föreläsning. Imoron är det mer exjobbsletande som väntar och jag hoppas verklgien att det leder någonstans. 
 
 
Jag hatar verkligen att vara sjuk. Detkänns som en evighet sedn jag tränade och jag kan knappt vänta tills den här jäkla halsen blir bra!!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer