En riktigt bra måndag

Jag är så jäkla stolt över mig själv och vad jag gjort med den här dagen. Som jag nämnde i föregående inlägg var jag riktigt stressad över tillvaron när jag gick och lade mig igår och jag stannade hemma från träning i förmiddags för att jobba ikapp. 
 
Jag är så fruktansvärt glad att jag gjode detta för jag lyckades göra klart en av mina inlämningsuppgifter och efter föreläsningen läste jag klart rapporten jag ska opponera på på onsdag.Detta innebär att jag helt plötsligt börjar komma ikapp med livet och har lite mindre att stressa över ikväll. Det är till och med såpass att jag hunnit göra allt jag planerat för kvällen, inklusive en fotbollsträning. Så nu är det mys i soffan med julmust och "aldrig mera fet" på TV. 
 
"Aldrig mera fet" är ett av mina nya favoritprogram och har man Viaplay, som vi har kan man titta på avsnitten lite i förväg. 
 

Här ska jag spendera resten av kvällen och ladda inför ett morgonpass på gymmet (ben såklart). Sen tar vi tag i nästa inlämningsuppgift imorgon förmiddag.
1 LINNÉA DAHLGREN:

skriven

Älskar också det programmet!

2 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Känner igen mig enormt, det finns ingen lättnad som är så skön som att bocka av grejer på plugglistan! Tycker du gjorde helt rätt, det bästa valet är INTE alltid att träna. You go girl :-)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer