Äntligen Frisk?

När jag vaknade idag kändes äntligen halsen, kanske inte bra, men i alla fall helt okej. Nu några timmar senare vill jag faktiskt säga att jag inte känner av den alls, och det är JÄTTEskönt. Det finns trots allt hopp om framtiden.

Men jag ska inte vara dumdristig, utan jag håller mig lugn och träningsfri åtminstone imorgon också, kanske även söndag. Det är dumt att stressa. Men sedan är det dags att få igång det igen, jag är ju trotts allt mitt uppe i en träningsutmaning. Jag varning gått en vecka utan träning och därmed gjort av ned alla mina vilodagar för resten av året, men så kan vi inte ha det. Jag ska räkna lite på det och se om jag planerar om lite grann och anpassar antingen målet eller min träning.

För er nya läsare kan jag dra en snabb förklaring av min utmaning. Den 1a oktober startade jag utmaningen som gick ut på att jag fram till nyårsafton skulle träna 80 pass detta var baserat på att jag skulle träna ca 6 pass i veckan. Om man då, som jag nu, inte tränat på en vecka blir det kämpigt att ta igen.

Nu har jag en halvtimme kvar av min lunch och matlådan är uppäten, så jag tänkte ta en promenad i retnings Dalby och få lite frisk luft.

1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Skönt att du är bättre! Titta in på min blogg, förlåt om jag bröt mot reglerna ;-)

Svar: Ja, verkligen jätteskönt!JAg såg det ja, tack så jätte jättemycket :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer