Veckans träningsplanering

Jag har verkligen svårt att planera in min träning nu. Och då menar jag den alternativa träningen. Anledningen till detta är att det är så oerhört mycket fotboll! Men här och nu ska jag sätta upp min träning för denna vecka. Det är ett steg i rätt riktning att planera in den i förväg.

Måndag: Fotbollsträning 90 minuter + 2*7 km cykel
Tisdag: Fotbollsträning 90 minuter + 2*7 km cykel
Onsdag: Cirkelträning med fokus mage
Torsdag: Fotbollsträning 90 minuter + 2*7 km cykel
Fredag: Lugn löpning
Lördag: Vila
Söndag: Fotbollsmatch

Även den här veckan blir det mest fotboll, men jag gillar det.
1 Lisa:

skriven

Du lovade sätta in ditt träningsprogram för magen. När kommer det? Måste börja nu om jag ska hinna innan Beach 2012.

2 Lisa:

skriven

Du lovade sätta in ditt träningsprogram för magen. När kommer det? Måste börja nu om jag ska hinna innan Beach 2012.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer