Reload

Nu kanske ni undrar var jag tagit vägen. Har jag fått ännu en svakca? Nädå, inte alls. Jag har bara varit iväg ett tag.

I torsdags morse åkte jag till örebro för Spex-SM. Trams och fest i fyra dagar. Maten har varit katastofal och träingen har uteblivit. Men det har ändå gått helt ok. Har bibehållit vikten och avstått från alkohol i relativt stor utsträckning. (allt är relativt)

Igår var det fotboll på alldeles för få sömntimmar, och det verkade som att hela laget sovit lika lite som jag och vi fick oförtjänt mycket stryk.

Idag är det plugg och målvaktsträning som gäller. Ska försöka få klart min projektrapport denna vecka, och då gäller det att ligga i.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer