Raw-fotografering

Okej, jag är såld! Jag har aldrig vågat fotografera i raw, för jag är inte så vass på photoshop. Sen nu bestämde jag mig för att testa. Alla som vet vad de pratar om när det gäller fotografering säger ju att man ska fota i raw för att få så mycket information som möjligt ur bilderna.

Jag förstår nu vad de menar. Vilka möjligheter! här nedan är mina bilder jag testade med. De är båda tagna med samma inställningar. Den första är oredigerad och fotad i mindre kvalitet (L) och den undre är fotad i raw och jag har lekt med kurvorna.



1 Träningsglädje:

skriven

ja visst är det bra!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer