Lite mat

Idag har varit en lång dag. Jag har börjat på ett nytt jobb nu i veckan och det tar på krafterna. Jag har börjat jobba på systembolaget och står och går hela dagen. Efter jobbet åkte jag direkt till träningen med alldeles för lite mat i magen, så nu har jag parkerat mig i soffan och äter och äter för att bli mätt.

Det är jobbigt när man vet med sig att man ätit alldeles för lite men inte riktigt kan göra något åt det. Idag har jag ätit följande:

Frukost: fil med keso, blåbär, mandlar, torkad aprikos och havreringar
Mellanmål: müslibar
Lunch: Felix brocoli och badon paj och ett äpple
Middag: Äpple och en proteinshake (FY Josefin! Inte ok, men fanns inte så mycket annat att förtära på bussen från jobb)
Kvällsmål: Ett kokt ägg, ett päron, en näve mandlar, en torkad aprikos och två knäckemackor med philadelphia, kallrökt skinka, ost och tomat.

Så maten har väl inte varit onyttig, men på tok för lite för att man ska orka jobba och träna. Det får bli bättring på det!


Lunch till vänster och kvällsmålet som jag mumsar i mig nu till höger.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer