I väntan på grillen

Jag vill börja med att tacka för alla tips om proteinpulver, och jag lovar att när jag väl bestämt mig och gör min beställning uppdaterar jag er här om vad det blev.

Igår och idag har jag jobbat så det har blivit långa dagar och trötta kvällar. Igårkväll spelade jag dessutom fotboll efter jobbet. Idag ska jag plugga. Men först väntar jag på att köttet ska bli klart på grillen, sen ska jag och pågen avnjuta en middag och en kall öl. Sen ska jag plugga.


Karré på grillen.

Jag älskar kvällssol!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer