Brännsår

Har nyss vaknat och ätit frukost. Jag har ont i hela kroppen. Målvaktsträningen igår tog på kroppen. vi tränade frilägen vilket innebar mycket slänga sig och glida längs konstgräsmattan. Jag hade glömt mina långa byxor hemma, så nu har jag fina brännsår på hela smalbenen. Även armarna har fått sin beskörda del.

Men trots detta var det skönt att röra lite på sig. Jag längtar till sommaren börjar på riktigt. Då blir det styrka och löpning i fokus när det är lite mindre fotboll.


Gårdagens kvällsmat, nudel- och kycklingwook

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer