Veckans träning

Även den här veckan har gått helt okej vad det gäller träningen.

Måndag: Målvaktsträning och 14 km cykel (7+7)
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: 90 minuter fotboll och 14 km cykel (7+7)
Fredag: Vila
Lördag: Löpning drygt 3 km
Söndag: Fotbollsmatch

Totalt blev det 4 pass. Jag hade gärna sett att det blivit någon styrka också men det få jag ta med mig till veckan som kommer helt enkelt.

Då det är tentor under veckan somm kommer blir det antagligen mindre tid för fotbollsträning. Jag ska ändå försök få in mina 4 (minst) träningspass, dock får jag hålla de korta och effektiva då jag har mycket att hinna plugga.

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer