Vårsol

Tittar in här i vårvärmen när jag är hemma och vänder. Just nu är det mycket som händer och för att hinna med livet får bloggen lida lite.

Idag är det sjukt underbart väder och solen värmer på riktigt. Vi ställde fram utemöblerna här hemma idag och åt nybakade muffins och drack kaffe i vårsolen. Idag är veckans andra vilodag, och det är välbehövligt. Jag planerar at lägga in ett gympass utöver fotbollen den här veckan, men inte mer eftersom jag vet att nästa vecka kommer bli högintensiv med 7 pass fotboll.

Älskade krokusar!

Jag tänkte sammanftta träningen från förra veckan här senare ikväll.
1 Alva:

skriven

Söt hund! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer