Födelsedagsförmiddag

Födelsedagen har börjat bra. Fick frukost på sängen när jag vaknade och jag är ledig hela dagen. Vid 10tiden stack jag till gymmet och tannade där en dryg timme. Körde styrka följt av 15 minuter på löpbandet i höt tempo. Telefonen har plingat var och varannan minut känns det som och det är trevligt att veta att folk tänker på en :)

Träningen gick bra och jag är fylld av positiv energi nu. Efter gymmet blev det lunch på kåren tillsammans med styrelsen och nu har jag pillat lite i trädgården.

Sammanfattning av dagen hittills: Väldigt Positivt


De hade påskpyntat Chins-maskinen på gymmet :)
1 sara:

skriven

Grattis! Hoppas du har en superdag ; )

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer