Paus

Då var första tentan för den här tentaperioden avklarad, nästa är på fredag. Dessutom är jag fortfarande inte klar med rapporten som ska vara inne innan tentan. Men trots detta har jag just nu en paus fr att entalt ladda om efter dagens tenta. Detta gör jag i soffan med en kopp kaffe och nya tidningar jag inte hunnit läsa än. Shoot och Runners är det jag bläddrar i idag.


Pluggpaus

Mitt mål är att hinna med en sväng till gymmet senare idag för att köra lite kondition då jag känner att det tar för mycket tid från plugget att träna fotboll ikväll.

Fick förresten en frågan angående päronfilen huruvida den innehåller massa socker. På det svarar jag att jo, den innehåller socker. Hela 10% faktiskt. Som ni nog vet brukar jag inte föredra smaksatt fil eller yoghurt, just på grund av sockret. Men som med allt annat, om man köper en smaksatt variant 1 gång av 15 så är det kanske inte hela världen?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer