(förra) Veckans träning

Marsmålet är som ni kanske vet att träna minst 4 gånger i veckan. Därför sammanfattar jag i slutet av varje vecka hur det gått med träningen för att lätt kunna följa hur det går. I söndags satt jag itne vid datorn särskillt mycket och varken i måndags eller igår har jag haft tiden. Bättre sent än aldrig, därför kör vi nu en sammanfattning av förra veckan, som för övrigt var grym!

Måndag: vila
Tisdag: Löpning 7 km på band
Onsdag: Vila
Torsdag: Cirkelträning för magen
Fredag: Styrketräning med fotbollslaget + 15 min löpning på band
Lördag: Gym med fokus på rygg och axlar
Söndag: Fotbollsmatch

Utöver det har jag enligt marsmålet inte ätit godis eller chips i mars. Det är visserligen bara två veckor, men jag är väldigt väldigt nöjd.

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer