Välkomnar juni

Det var inte förrän efter stängning på jobbet idag somjag insåg att det faktiskt är juni nu. Det är hemskt vad tiden går fort. Maj har varit bra men lite huller om buller och upp och ner med det mesta. Men maj och dess kaos är nu avslutat och jag går in i juni med en positiv känsla.

Under maj månad hade jag inte någon konkret utmaning eller mål, därför kör vi så konkret det bara går nu i juni. Med mindre skola och finare väder är det ännu mer lockande att ge sig ut och springa eller cykla till stranden. Därför kommer mitt mål i juni vara att samla ihop kilometer. Det är enbart löpning och cykling som räknas i detta. Och eftersom att löpningen är så pass mycket jobbigare än cykling kommer jag räkna varje km cykel som 0.5 poäng, och i slutet kommer det alltså redovisas hur många km cykling, hur många km löpning och hur många poäng totalt jag kommit upp i.

Mitt mål är 100 poäng under juni månad och ju större andel som är löpning desto bättre.

Reglerna är alltså:

löpning: 1 poäng/km
cykel: 0.5 poäng/km (för cykel räknas ej sträckor kortare än 5 km)


Imorse innan jobbet. snygga jobbuniformen på som jag trivs sjukt bra i
1 DEN RIKTIGA JOSEFIN:

skriven

Hej! Vilken mysig blogg du har! Har precis hittat hit =) Hoppas allt är bra med dig!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer