Söndag

Igår var det kalas för lillasyster som fyllt 16 år. Detta innebar god mat och sälkthäng. Jag åkte inlines hem på kvällen och det var riktigt skönt. Då jag inte hittar mina egna har jag lånat systerns och det blir till att använda de nu innan hon kräver tillbaka dem.

Nu sitter jag däremot och finslipar min rapport och ska även göra en powerpoint så jag kan hålla min presentation imorgon på företaget där jag gjort mitt projekt. Ska bli så skönt när det är klart, men jag är allt lite nervös...


Sallad på melon, jordgubbar, oliver och fetaost.             Liljekonvaljer

Ikväll ska jag hur som helst samla på mig mina första kilometer i juni-målet och jag ska även trotsa sjukgymnasten och spela fotbollsmatch.
1 Lisa:

skriven

Inlines borde räknas minst lika mycket som cykling. Kanske lika mycket som joggning, fast det är ju roligare.

2 Elbe:

skriven

Åh, oliver i salladen också, bra idé!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer