Jobb och kvällssol

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på jobbet. Strax innan lunch drabbades jag av väldigt lågt blodtryck och höll på att svimma när jag var själv i butiken. Antagligen var det väl en blandning av mitt sedvanliga låga blodtryck och lågtblodsocker. Jag lyckades sitta ner i fem minuter och kyla av mig lite, sen blev det bättre.
 
JAg har ju nu varit ledig två dagar från jobbet och vädret har varit grått och regnigt. Idag däremot då jag jobbat mellan 9 och 19 har solen strålat hela dagen. Jag kan ju i alla fall njuta av lite kvällssol i trädgården.
 
Sa jag att jag älskar min trädgård?
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer