Bara att fortsätta vänta

Sjukgymnasten ordinerade vila veckan ut. Cykel verkar dock vara ok och mina övningar för ljumsken lika så. Nu är det inte längre för ljumsken, utan det är mitt knä som blivit värre. Varför kan man aldrig få vara hel?!


Sol på verandan i förmiddags.
1 Pierre:

skriven

Känner igen det där, brukar skada mig årligen som tvingar mig till vila. Oftast på grund av egen idioti och hets så lite får man ju skylla sig själv. =) Men låt kroppen få vila så kan du köra på den igen. Ta upp cykling? ;) Fixa en snygg racer och ta lite rundor. It's fun!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer