Var ska jag sova inatt?

Värmen håller i sig och den ska väl stanna ett tag till. Dock jobbar jag idag, så pågen och jag tog bussen tidigt tidigt imorse för att hinna i tid. Halv sju avgick den och sedan sov vi oss igenom hela skåne och kl 9 gick jag genom dörrarna till jobbet.

Ikväll när jag slutar har jag däremot ett val. Antingen åker jag hem och tar en sväng på gymmet, eller så åker jag buss två timmar tillbaka till stugan och får njuta av solen imorgon förmiddag innan jag ska tillbaka till jobb...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer