Nya prylar

För en dryg vecka sedan gjorde jag en liten beställning på sportkost.se. Därme har jag nu hemma tre nya påsar med proteipulver och ett par turkosa fina gymhandskar. Detta ska invigas i veckan. OCh imorgon är dagen då jag får testa att springa igen!!!
 
Nys gymhndskar och proteinpulver med smkerna chokla, vanilj och ice-coffee. Dessutom ett produktprov på gainbolic som jag inte riktigt lyckats lista ut vad det är än.
1 Emma B:

skriven

Handskarna va grymt snygga! Berätta gärna om du tyckte dom va bra sen. :)

2 Pierre:

skriven

Gainbolic... låter som en gainer.. för att gå upp i vikt och öka muskelmassa.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer