Kvällspromenad

när den värsta värmenförsvunnit, men fortfarande i strålande sol, passade jag på att ta med mig vattenflaskan ut på en promenad. Med sommarprat i öronen och solen i ansiktet njöt jag ungefär en halvtimme. Man ska ju inte överdriva med tanke på hur jag mått idag. 
 
Om en halvtimme är planen att jag ska gå och lägga mig och somna till OS-invigningen. Huvudvärken har inte släppt helt men iövrigt mår jag bra och räknar med att kunna jobba som vanligt imorgon. Efter jobbet hämtar pågen mig och vi kör direkt ut till stugan för att njuta av helgen tillsammans med mamma och pappa. 
 
Jag fuskade och promenerade i mina inneskor....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer