Kallbad i kvällssol

När jag körde till jobbet tidigt imorse öste regnet ner. Efter en hel dags jobb strålade sedan solen, så när jag vid halv åtta var tillbaka i stugan bytte jag om snabbt som bara den för att hinna med ett kvällsdopp innan kvällsmaten. Det var svinkallt (som ni ser på första bilden), men som vanligt var det skönt efteråt.
 
1 Annas VIKTiga liv:

skriven

Ja precis det jag menade! :)

2 Mikaela:

skriven

Snygg kropp!

Svar: Tack :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer