Jobblunch

Ja, bättre än såhär blir det inte idag. Men jag ska väl inte klaga, för Felix nya pajer är faktiskt riktigt goda. Och näringsvärdens är helt ok. Så idag blev det medelhavspaj med varmrökt skinka, kronärtskocka, tomat och pestocréme. Till det en paprika och ett glas mjölk.

Nu ska jag sova lite på maten innan det är dags att fortsätta jobba. Ska satsa på att göra egen paj i veckan så att man har koll på vad som är i dem. Och matlådor är ju alltid najs.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer