Ängshyttan

Mitt knä har inte sammarbetat idag. Just nu är det väldigt olika från dag till dag hur det känns och idag har det låst sig, varit segt och allmänt jävligt. Jag har trots det lyckats få in min promenad och ina styrkeövningar plus lite styrka för magen, så det känns helt ok. 
 
Under eftermiddagen åkte vi iväg och tittade på trädgårdskonst i ängshyttan och det fanns mycket fint. efter det blev det glass på glassbåten i åhus. Så nu är det väl bara att fortsätta träna magmusklerna för att kompensera ;)
 
 
 
Har jag sagt att jag älskar foto?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer