Alone again

Fredagkväll och jag såg fram emot att efter jobbet komma hem och ta ett glas vin eller två och titta på "sommar med Ernst" med min älskling. Men självklart var han tvungen att sticka in till jobb igen och sitta där några timmar. Så mycket för det fredagsmyset. Jag myser istället med mig själv, ett glas rosé och "skilsmässa på franska" (någon film som går på trean). Passade även på att sparka av min tånagel (den har ju varit blå sedan tidigt i våras) men jag antar att ni inte vill se bild på det, så jag slänger in ännu en av mina bilder på underbara laleh
 

Vackra Laleh från sofiero igår
 
Nu väntar jag bara på att pågen ska komma hem och hoppas på att det inte är för sent så att jag somnat. Ska ju trots allt upp och jobba imorgonbitti igen.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer