Åh nej!

Jag är sjuk! Eller ja... jag tror det är mitt blodtryck som jävlas med mig igen. Fick åka hem från jobbet efter bara en timme idag då jag höll på å svimma och kräktes flera gånger inne på toaletten. Och jag som skulle träna ikväll. Jag är helt mattoch ligger hemma i soffan nu och försöker få i mig vatten socker och salt. Det blir varken nyttig kost eller träning idag, och jag kan inte ens njuta av det. Menförhoppningsvis mår jag bättre om några timmar så att jag kan ta en kvällspromenad i alla fall och kanske städa lite.
 
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och äta glass.
1 Maria - Helt (h)ärligt:

skriven

Oj, det låter ju inte alls bra! Är det något du har återkommande problem med? Krya på dig eller hur man ska säga, hoppas det går över snart!!

Svar: Jo, det kommer lite då och då... Får väl gå å kolla upp det antar jag. Väldigt irriterande, för man känner sig så hjälplös när all kraft bara rinner av en.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer